Yine beklentiyle alip okuyup ve beklentimi karşılamayan bir kitap.
Aşırı sıkıldım okurken.Gereksiz uzun.Sonunu merak ettigimden okudum.
Maceradan cok aşk on planda.Bu da heyecanı azaltiyor
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap oldukça sürükleyici ve heyecanlı.Karakterler oldukça sempatik.Yan karakterleri başrolden daha çok sevdim;)ikinci kitabı bir an once almak isteyeceksiniz mutlaka alip okuyun.
Kitaba buyuk bir beklentiyle basladim.kapak tasarimi v.b seyler beklentiyi tabiki yukseltiyor.Kitap beklentimi karşılamadı.Başlarda heyecanlandıran bölümler olsada sonradan romance kitabına hafiften donustu.kurguda da hatalar var.Ama daha ilk kitabı ve ben 2.kitabina da bir şans vereceğim.