Murat Gülsoy'la tanışma kitabım Öyle Güzel Bir Yer ki... Yorumlara baktığımda pek beğenilen bir Murat Gülsoy kitabı değilmiş. O yüzden biraz önyargıyla başladım. Aslında kurgusunu, yazım tekniğini, tarzını çok beğendim ama konu bunca zahmete değmemiş sanki. Kerem'in yaşadıklarını, düşündüklerini, hissettiklerini Dükkanda, Motelde, Parkta, Hastanede, Yıkımda gibi ayrı bölümlerde okuyoruz . Bölümler arası geçişler güzeldi, konu bütünlüğü de tamamdı da konu idare ederdi. Her şeye rağmen beğendim ben bu kitabı. Murat Gülsoy okumalarıma devam edeceğim.