Biyolojik olarak sadece besin bulup enerji sağlayıp o enerjiyi tekrar besin için harcama döngüsü yeterli olsa da, zihinsel ve ruhsal etkinlik olmayınca insan eksik hissediyor. Bu yüzden bazı insanlara hayret ediyorum.
Her ne kadar kaliteli olsa da pratikte işe yaramayacak kitap. Büyük adamların okuduğu bu kitap büyük adama bir şey sağlamayacak, küçük adamlar ise asla okumayacakları için her zaman küçük adam olarak kalacak. Hem zaten bir küçük adam kitabı okumaya başladığında kendini küçük adamın değil de büyük adamın yerine koyacak, bu nedenle bir fayda elde edemeyecek. İronik ve üzücü.