Olur olmadık anlarda aklıma düşüyor,
kalbimi kıran düşünceler.
İki nefes aralığında ,
kalbim tekliyor.
Duymamazlıktan geliyorum,
gülümsemeye devam ediyorum.
Belki diyorum , belki geçer...
Ama biliyorum ki;
Ben nereye gidersem gideyim,
Benimle birlikte gelecekler.
İnsan kendi zihninin esiridir derler...
H.D.
Mantık, hayatta kalmak için çok önemlidir ama dolu dolu yaşamak için insanın, içine dönüp bakması gerekir.
"Ne hissediyorum?" sorusunun cevabı, her zaman "Ne düşünüyorum?" Sorusundan daha değerlidir.
Çünkü, dünya üzerinde her şey ihtiyaçtan sonra hisler üzerine kurulmuştur.
H.D.