Zaten insan dediğin yediği her kazıktan sonra "Yok abi bundan sonra kimseye güvenmem ben," deyip de her seferinde kazık yemeye devam eden bir canlı türüdür.
"İnsanlık bitmiş bitmiş. Üstüne çıkacak gibi yürüyo herif de çarptıktan sonra bırak özrü yüzüne bile bakmıyo. Herkesin aklı bi' karış havada. Gözlerini alamıyorlar ki o telefonlarından. Telefonlar akıllandıkça insanlar alıklaştı."