helu

helu
@he1in
Dibe vurmadan özgür olamazsın
Kendi dünyama sığamıyorum
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Geçmiş asla ölmüş değildir. Geçmiş geçmiş bile değildir.
Edebiyat
+ Yani bilmiyorum Olric, Bazıları öyle şanslı olur ki hiçbir şey yapmazlar fakat yine de el üstünde tutulurlar. - Ya biz efendimiz ‽ + Bizim yapmadığımız fedakarlık kalmıyor ama yine de yarım kalmaktan kurtulamıyoruz Olric.
Edebiyat
Başkalarını çok fazla düşünen bir kimse, kendisini unutur. Stefan Zweig
Edebiyat