".....
Ne istediğini bilmekten ve her şeyi isteyerek yapmaktan bahsediyordu herkes
Oysa artık hiçbir şeyi isteyerek yapmayan, gününü değil kökünden sökülmeyi bekleyen bir ağaçtım
Bir ağaçtım ve diyordum
Elbette yalnızlık kapacak ormandan ayrılanı
Elbette bitmeyecek hiçbir şey
Elbette ortasında kalacağız her yerin
Ama istemeye istemeye büyümüş bir ağaç daha ağaçtır
Biri beni bulsun diye beklemediğim yeryüzü daha yeryüzü..."
"Ben şimdi ağıt mı yakmalıyım, şiir mi okumalıyım, ah mı etmeliyim, yoksa her gece bir masal mı anlatmalıyım kendime?
Her şeyin yolunda olduğu o yol nerede?
Her şey elimizdeyse benim elim nerede?"