Bazen ağlamak istersin ya haykıra haykıra ama ağlamak yasaktır, sesini bile çıkaramazsın, içten içe ağlarsın, içine içine... Soranın olmaz, duyanın da...Belki de o duysa sarılırdı kalbiyle bana, belki de o yanımda olsa ağlama derdi, silerdi göz yaşlarımı. Belki de o şuan ellerimi tutsa hiç bir şeyim kalmazdı...Unuturdum tüm dertleri, yenilerdim derimi, baştan başlardım hayata...
https://1000kitap.com/srchelin