📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merhaba, kitabın içeriğinden bahsetmeyeceğim ama kitabı aldığımda “Vay be, kesin çok değişik ve güzel olacak” düşüncesi ile almıştım. Evet içerisinde yer yer çok güzel mesajlar içeren, bir şeyler adına düşündürüp mesajlar içeren bir kitap. Ama sonlarını neredeyse atlaya atlaya geçtim diyebilirim. Okuyamadım çoğu kısmını. Beğenmedim diyebilirim. Okurken çok sıkıldım.
Aşık DanteGiuseppe Conte · Kafka Kitap · 202159 okunma