I’m es

I’m es
Tanrı bile insanlara kitaplar yoluyla seslendi
içime ayna tutuyorsun Dosto ...
Gelgelelim, kimseyle aynı odada iki gün bile geçiremem; bunu deneyimlerimden biliyorum. Bana yaklaşan kimse kişiliğimi eziyor, özgürlüğümü sınırlandırıyormuş gibi geliyor bana. Yirmi dört saat içinde en iyi insandan nefret edebilirim. Birinden sofrada yemeği ağır yediği için, öbürününden, nezlesi var, durmadan burnunu temizliyor diye... İnsanlarla ilişkiye girer girmez onlara düşman kesiliyorum. Ama kişilere nefretim arttıkça genel olarak insanlığa sevgim o oranda artıyordu.
Reklam
ve yalnız uyanmayı ...
Genel olarak yalnız kalmayı ve rahatsız edilmemeyi severim.
İnanır mısın kimseye acımaz oldum, akıllandım mı dersin ?
Her şeyi çok fazla ciddiye alıyorsunuz, bu yüzden de çok mutsuz oluyorsunuz.