Hava kurşun gibi ağır!
Bağır bağır bağır bağırıyorum.
Koşun kurşun eritmeğe çağırıyorum...
O diyor ki bana : - Sen kendi sesinle kül olursun ey! Kerem gibi yana yana.
"Deeeert çok, hemdert yok" Yüreklerin kulakları sağır...
Hava kurşun gibi ağır ...
Ben diyorum ki ona : - Kül olayım Kerem gibi yana yana.
Ben yanmasam, sen yanmasan, biz yanmasak, nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa...
Gözlerin…
O yemyeşil gözlerin en karanlık, en mutsuz gecemi aydınlatıyor sanki.
Ve sen, muazzam göründüğünü söylediğin dolunaydan daha güzelsin. Çünkü senin ışığının kaynağı bir yansıma değil.
Senin ışığın yüreğinden geliyor…