İnsan artık kültürel bağlamda eşit olduğu insanlarla tanışmak istiyor. Hatta, bazen bazı şeylerin açıklığa kavuşmamasından mütevellit bazı insanlarla tanıştığına pişman oluyor. O insanlar sadece huzursuz ediyor. Yakınlaşmak mı mümkün değil. Uzaklaşmak, o hiç değil. seni yine buluyor, o eksi bin derece muhabbeti yine koruyor. İstemiyorsun ama bunu dile dökemiyorsun ne kötü.