Evlilik cüzdanından çıkardığı resmi büyütmüş duvara asmıştı.
Bilhassa sabahları işe gitmek için evden çıkarken fotoğrafa birkaç kez bakmadan edemezdi
Görenler sanır ki bu bakışma onu üzer, içini gamgasavet .Hayır.Tam tersi. İçi açılır ,yüzüne aydınlık vurur. bir ıslık tutturarak kapıdan çıkardı
Annem sanki babamın içinde şarkı söylüyordu......
Hep böyle midir
Kalbin hep böyle yavaş mıdır Ruknettin?
Aynalar sana bir savaş mıdır Ruknettin?
Yarin dudaklarından trenler geçer de
Kalbiyin istasyonunda durmaz mı
Sen hiç satrançta yenilmez misin
Atına binip hep gider misin
Bilmez misin,atından ayrı düşen bir vezir
Zehir gibi çoğaltır kanında yalnızlığı
Ve nihayet şahlar da aynalardan geçer
Bir sen mi kalırsın bu rüyada Ruknettin
Herhalde hep böyledir
Bu dünya sevenlere bir tuzaktır Ruknettin!