Erkek çocuğun ileride kendi ailesinin geçimini sağlayabilmek için iyi bir eğitim alması gerektiğine ve bunun bütün ailenin başarısı ve saadeti anlamına geleceğine inanılan yıllardı ve kız çocuklarına düşen de çalışarak erkek kardeşlerine canı gönülden maddi destek sağlamaktı.
"Ya... ya karnımdaki de kızsa? O zaman ne yapacağız bey?" diye sordu.
Kocasının, "soru mu bu şimdi? Kız olmuş, oğlan olmuş, fark eder mi? Evlat evlattır, kız da olsa oğlan da olsa, aynı sevgiyle büyüteceğiz," demesini beklediyse de, kocası yanıt vermedi.