İyisi mi, insan evine gitmeli, yatmalı ve bir şey hissetmemeli. Başkaca bir şey istemiyor bir süre sonra. Fakat bu da bir aptallık elbette, insan yatağında da uzun süre rahat edemez.
Bazen düşünüyorum, ne garip mahluklarız? Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikayet ederiz; fakat gün denen şeyi bir an evvel ve farkına varmadan harcamak için neler yapmayız