fatma

"Gönül memleketi bir olanlar " dedi Meczup; "Aynı yola reva olurlar..." Sor bakalım yüreğine memleketi ahiretmiymiş...🌹
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şeyi çok umut etmek, umuda köle olmaktır.
Sayfa 162·Kitabı okudu
Edebiyat
Amine sultana birlikte umut olalım mı?
Merhaba herkese 🌸 Vaktinizi ayırarak okur musunuz lütfen? (Öncelikle şunu söyleyeyim yardım edemeseniz bile Aminenin sayfasını takip edip paylaşarak ona destek olabilirsiniz🙏) Amine Sultan SMA TİP 1 adlı ölümcül kas hastalığı ile mücadele eden bir çocuk.. Kampanyası yaklaşık bir yıldır devam ediyor. Aile valilik izinli olarak kampanyayı sürdürüyor.Kampanyanın %70'i tamamlandı. Çoğu bitti,az kaldı ama zamanımız da çok az. Amine malesef günde 7 cihaza bağlı olarak yaşama tutunmaya çalışıyor.. Şimdiye kadar birçok kez ameliyat oldu. Küçücük bedeni kaç kez yoğun bakıma girdi. Lütfen çağrımı karşılıksız bırakmayın. Bir çocuğun hayatının kurtulmasına vesile olabilirsiniz. Sesini duyurabilirsiniz onun. Biz Amine ile aynı ilçede oturuyoruz.Ben onun bu kampanyasına gönüllü olarak destek oluyorum..Sizin de yardımlarınızı bekliyoruz☹ TURKCELL / TÜRKTELEKOM/VODAFONE operatörlerinden AMİNE yazıp 1983'e göndererek amineye 10 TL bağışta bulunabilirsiniz Valilik İzinli IBAN: TR 57 0001 5001 5800 7313 1375 70 VAKIFBANK İDRİS BEYAZDURNA Açıklama: AMİNE SULTAN instagram.com/amine_sultana_u... (Sayfayı paylaşarak ve canlı yayınlara katılarak da destek olabilirsiniz.) (Az çok demeden yaptığınız yardımların ekran görüntülerini dekontunu benimle paylaşır mısınız? Gönüllülerin oluşturduğu Amine Sultan, Yaşam Grubumuz var, topladığımız yardımları orada paylaşıyoruz. )
1000k
🌿🌿Amine yazıp 1983 e SMS atıp 10 TL göndererek bir çocuğun iyileşmesine katkıda bulunmak istemez misiniz? (Valilik izinli kampanya, güvenirliliğini görmek isterseniz profilimdeki linke tıklayabilirsiniz.) Attığınız SMS sayısını ya da ekran görüntüsünü de benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Gönüllüler grubumuz var. Oraya bildireceğim🙏
Niçin babalar çocuklarını, çocuklar babalarını bu kadar çok sever!