Evet konu iman meselesiydi ve savaş iman savaşıydı.Karşılarındaki düşmanları ne söylerse söylesin, müminler bu konuda şüpheye düşmemelidirler. Karşısındakiler onlara yalnızca inançları yüzünden " güçlü ve övgüye layık Allah'a iman ettikleri için" ve teslimiyetlerini ve itaatlerini O'na has kıldıkları için düşmanlık etmektedirler.
Evet konu iman meselesiydi ve savaş iman savaşıydı.Karşılarındaki düşmanları ne söylerse söylesin, müminler bu konuda şüpheye düşmemelidirler. Karşısındakiler onlara yalnızca inançları yüzünden " güçlü ve övgüye layık Allah'a iman ettikleri için" ve teslimiyetlerini ve itaatlerini O'na has kıldıkları için düşmanlık etmektedirler.
Bir gün sorarlarsa eğer bu vatan kimin diye "Bu vatan sıvasız penceresiz evlerde büyüyen, ailesi yoksullukla mücadele eden, lakin kanaatkar ve gönlüne vatan sevgisi yerleştirilerek büyüyen yiğitlerindi” dersiniz.Bu mübarek kandil gecesinde sen sabır ver Allah’ım.