Ne derler, bilirsiniz: "Son pişmanlık fayda etmez." demiş kitabın sonunda yazarımız. Bu konuyu da kitapta çok güzel işlemiş. Film tadında aktı, gitti. Okumayı düşünenler bence ertelemesin. Keyifli okumalar..
İntibahNamık Kemal · Olympia Yayınları · 202049,2bin okunma