Yağmuru sevdiğini söylüyorsun ama yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun, güneşi sevdiğini söylüyorsun ama güneş açınca gölgeye kaçıyorsun, rüzgarı sevdiğini söylüyorsun rüzgar çıkınca pencereni örtüyorsun. İşte bundan korkuyorum çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun.
Senin sevmediklerini de sevdim ben diago.Neden sevmediğini anlamak için,onları...sevdim.!!!Ya da sevmeye çalıştım....İçimdeki ,sana dair olan öfkeyi dindirmek için yaptım belki.Öfkem dinmedi Diago..