📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günahkâr Âdem’in hayırsız evlatları böyledir. Nankör ve vefasız. Gidemedikleri şehirlerin ismini gittiklerinden, kendilerini sevmeyen insanların cismini sevenlerinden, gerçekleşmemiş hayallerin hevesini gerçekleşmişlerden berrak hatırlarlar. Kavuşamamak nasıl aşka teşvik ederse, vuslat da günü geldiğinde unutmaya azmettirir.
Evet henüz bitirdim. Sürükleyici akıcı bir dili vardı. Okurken hiç zorlanmadım. Tüm dikkatimi çeken bir dünyaydı, okuması keyifliydi. 3 kitaptan oluşan serinin en çok sonuncusu olan Şah’ı beğendim. *Spoiler* Benjden hoşlanmayıp aksine Knox taraftarıydım ancak yazar pek benim fikrimde değildi anlaşılan ki sonunda daha fazla ileriye dönük bir şeyler okumak isterdim. Yazar bence çok aksiyon kısmış, bazı yerlerde dahil olamadığım için üzüldüm ve sonunda da Daxton-Knox çekişmesi bana biraz Kore veya hint dizilerini anımsattı diyebilirim. Yani olmaması gereken birkaç absürt harekete şahit olduk. Ama güzeldi üç seriyi okuduğum için mutluyum ancak bayadır erteliyordum okumayı… 5-6 yıl kadar… birazcık pişmanlık hissediyorum. Daha genç yaşlarımda okusaymışım diye. Ha bu arada okumadan önce açlık oyunları vibe’ı alır mıyım diye tereddütlüydüm ama böyle bir şey pek mümkün değil emin olabilirsiniz ama benzerlikler her zaman vardır tabii.