Yaşamak,tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek,hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak; herkesten herkesten daha çok , daha kuvvetli yaşadığı, bir âna bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak... Ve bilhassa bütün bunları anlatacak bir insanın mevcut olduğunu düşünerek , onu bekleyerek yaşamak...
Dünyada bundan daha ferah verici bir şey olabilir miydi?..
Ona birçok şeyler ,şimdiye kadar hiç kimseye ,hatta kendime bile söylemediğim şeyler anlatacaktım.