hiraru

hiraru
@heyylover_
sunset, coffee, books, music.. life...
Daha değerli bir an var mıdır ki :)
''...Ben, el ayak çekildikten sonra odamın kapısını sürmeleyip kitaplarımla baş başa kalmak saatini dört gözle beklerim. Çünkü, bu ömrümün bütün hazin sergüzeştini ve yaşadığım anın ağır sıkıntısını unuttuğum tek saattir... O vakit, bu çıplak ve yalçın oda, gerçek dünyadan daha geniş, daha ferahlı bir alemin munis, sevimli ve her biri sihir ve füsunla yoğrulmuş mahlukları ile dolmağa başlar...''
Sayfa 21 - İletişim Yayınları
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''...Türk köylüsünün ruhu, durgun ve derin bir sudur. Bunun dibinde ne var? Yalçın bir kaya mı, balçık yığını mı, bir yumuşak kum tabakası mı? Bilmek mümkün değildir...''
Sayfa 20 - İletişim Yayınları
İnsan
''...Biliyordum ki, toprak katı ve tabiat zalimdir ve insan cinsi bozuk bir hayvandan başka bir şey değildir; biliyordum ki, insan hayvanların en kötüsü, en bayağısı ve en sevimsiz olanıdır...''
Sayfa 18 - İletişim Yayınları
İnsan
Bu ben :)))

Mervé

@mervekkkaya
·
Annem beni yine zorla bir yerlere götürmüştür.
Sadece yalnız kalmak ve eline kitabını almak istiyordu.
Sayfa 91·Kitabı okudu
''Sağ kolumun yokluğu kimsenin takdirini celbetmek şöyle dursun, hatta merhametini bile uyandırmadı. Acaba niçin? Bunu sonradan anladım. Zira, burada, 'sakatlık' hemen herkese mahsus bir hal gibidir...''
Sayfa 19 - İletişim Yayınları
İnsan