Benim abim de , babam da , annem de vardı öksüz değildim ama kimsesiz yetiştim. Hiçbir çocuk bu durumda olmasın , çocuklarınıza ve kardeşlerinize sahip çıkın.
Kitaba neden 8 puan verdim çünkü kitapta bol bol Nietzsche'nin ve Breuer'in tuttuğu notları okuyacaksınız ve bunlar o kadar felsefi geldi ki okurken çok sıkıldım. Genel olarak okurken beni sıkan kitapları çok zorlanarak bitiriyorum ve aslında bu kitapta da biraz öyle oldu diyebilirim.
Ama derseniz ki felsefe okumayı seviyorum o zaman da çok seveceğinizi düşünüyorum.
Bruer de beni okurken delirtti bunu da söylemeden geçemeyeceğim.
Lou Salome ise bi bırak artık yakamızı diyeceğim türde bir insan.