Ne biliyim işte bir çıkmazın ortasındayım, nereye koşsam enkaz yeri.
Nereye baksam hayal kırıklığı.
En çokta umut tüketiyor işte,
Veriyor,veriyor,veriyor
Sonra bir anda puffff
Sanki hiç yaşanmamış gibi
"Biliyor musun sen tam bir aptalsın ve hiç bir zaman akıllanmayacaksın" buda benden ilerdeki bene.