-Ve kendime geldim mi... diye devam etti, çevreme bir göz atarım... Bir de bakarım, her şey soğuk ve kirli! İnsanlar yorgun, sinirli, yaşayışları pis, köhne...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçbir insan, bir ada, kendi başına bir bütün değildir, her insan kıtanın bir parçası ana toprağın bir bütünüdür. Herhangi bir insanın ölümü de benden bir şey eksiltir, zira ben insanlığın içindeyim. Onun için sen de sakın çan kimin için çalıyor diye sorma; senin için çalıyor.