Hıdır

Hıdır
Ara sıra yorulup bir şiirde dinlendik. Hepsi bu...
Öğretmen
Hatay
72 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Vay ocağınız bata vay, dedi, yakmışlar da kül etmişler bu güzelim ormanı. Yarıdan çoğunu yakmışlar. Vay ocağınız bata, ne istersiniz Allahın dağındaki ormandan? Ne istersiniz de batırırsınız? Sizden su istemez, ekmek istemez. Üstelik de tatlı tatlı kokar. Kurdun kuşun, garip yolcunun da sıtarası.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan bütün hayatını, sonunda yalnız kalmak için yaşıyor sanırım
Gözyaşıyla yazılmış bir yazıyım yüzünde
Sayfa 18·Kitabı okudu
Eğer içimizde bir gönül kaldıysa; masal dinleyen, şarkı söyleyen, şiir okuyan, sulara bakan, kuşlara gülen, ağaçları kucaklayan, yalnızlıkla ürperen bir gönül, dünyamız insanın gövdesinde yeniden filizlenmeye başlayacaktır. Yoksa yaşadığımız gezegen hepimizi bir taş masalına çevirecek.
Sayfa 14·Kitabı okudu

Hıdır

, bir kitap okudu
Puan vermedi·432 syf.·
10 günde okudu
·
Okunma: 26 Temmuz 2025 14:14
·
2025 6. kitabı
Ahmet Ümit
8.2/10 · 29,4bin okunma