H. G.

H. G.

, bir kitabı okumaya başladı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,7bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kim bilir?
...Erhan Amir kader dediğimiz çizginin üzerinde mi yürüyordu, yoksa karbon kağıdıyla kopyalanan bir hayatı mı yaşıyordu? İnsanlar kaderlerini kendileri mi çiziyordu ? Yaptığımız hatalar, o ince çizgiyi kırıyor muydu? Yoksa önümüze bir seneryo koyulmuştu da onu mu oynuyorduk? Yaşamak, nefes almak, bir katile kurban vermek ve kurbanların ihalesinin bir başka tarafa yıkılması... Bir emniyet amiri kendi memurunu hiç acımadan öldürebilir miydi? Kim bilir?

H. G.

, bir kitap okudu
6/10
·270 syf.·
2018 42. kitabı
Ali Bayram
8.7/10 · 261 okunma

H. G.

, şu anda okuyor
%36 (235/640 syf.)
Adam Fawer
8.3/10 · 37bin okunma