Bayıldımm ilk başta klişe bir roman olacağını düşündüm hatta belli başlı öyle gitti olaylarını az çok tahmin ediyordum ama o sondaki olaylar neydi öyle. Cidden yazara tebrikler herkesin beklemeyeceği bi sondu ve şaşırtıcı idi. Aynı zamanda karakter özellikleri çok güzel anlatılmış ayrı ayrı karakterlerinin kişilik özelliklerini inceliyebiliyorsunuz. Kitabı okurken kendimi dizi izliyormuş gibi hissettim ve bu kitabı dizi veya film olarak da izlemek isterim karakterleri canlı görmek falan. Okumanızı tavsiye ederim güzeldi
Okuduğum çizgi romanlar arasına en beğendim ve sanırım herkese gözüm kapalı önereceğim çizgi roman gerek konusu gerek çizimleri her şey mükemmel hemen okuyun derim
GüngezginiGabriel Ba · Çizgi Düşler Yayınevi · 20161,199 okunma
Korku kitabı olmasına rağmen sadece koca kitapta bir kısım da ürperdim korkmadım bile o yüzden pek beğenmedim. Ama arkadaşlığı çok güzel anlatmış. Yani illa okunması gereken bir kitap değil ve okumak istiyorsanız da beklenti ile başlamayın hayal kırıklığına uğrarsınız
Anlatmaya gerek yok bi aşk bu kadar güzel saf ve sadakatli olabilir okurken kelime olarak beni zorlasa da her sayfasında keyif aldığım bir kitaptı eminim bundan bi kaç yıl sonra okuyunca farklı bi duygu ile okuyacağım :)
Elimden bırakamamıştım ve çevremdeki herkese önerdiğim bir kitap olmuştur hatta bi dönem telepati yapmayı bile denedim o derece etkilenmiş ve beğenmiştim