Irmaklar gibi nice kan akıtan insanlar var ki, "kahraman " diye Kapitol' de taç giymişlerdir!.. Memleketin kurtarıcısı diye omuzlarda taşınmıştır. Tarih onlardan "cani" diye değil "kahraman" diye bahseder...Söyler misin bana , onlar kan dökme hakkını kimden almışlardır?