Hiç kimseden öç almayı düşünmedim. Tuzumu tadıp bana kötülük yapanları Tanrı’ya havale ettim… Kötü nefisli himmetsizleri, gönlü bozuk akılsızları meclisimden kovdum.
Sayfa 60 - İkinci Bölüm·Kitabı okuyor
Alıntı
Ahir zaman örtüleri sardı bedenlerimizi. Örtü konusunda nefis bineklerinde doludizgin gidiyoruz. Nefis bineğinden düşüp Hz. Fatımalar gibi nefse binmek için nebevî bir soluğa muhtacız. Himmet et!
Sayfa 48·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Ben izzet ve şerefi ancak insanlardan himmet ve yardım beklememekte gördüm."
Karun kadar malın olsa ne fayda
Aklım vardır diye söyler tabipler Lokman gibi dilin olsa ne fayda Son nefeste söylemezse bu dilin Bülbül gibi dilin olsa ne fayda Malım vardır diye benlik edersin Ecel şerbetini birgün içersin Başın açık yalın ayak gidersin Karun kadar malın olsa ne fayda Sen ne kadar alim olsan kardeşim Allah için akmıyorsa göz yaşım Eğer iman olamazsa yoldaşım Dört kitabı yutmuş olsan ne fayda Sur çalıp da gökler yere inince Denizler kuruyup sular bitince Dağlar taşlar kopup yere inince Bütün dünya senin olsa ne fayda Bir gün olur götürürler evinden Hakkın kelamını kesme dilinden Kurtuluş yok Azrailin elinden Beş yüz sene ömrün olsa ne fayda Sen söylersin senin bir çift sözün var Çalarsın çarparsın oğlun kızın var Şu dünyada üç beş arşın bezin var Çün bedesten senin olsa ne fayda
Kul Himmet’im der ki çöksem otursam Hakkın varlığını dile getirsem Şu dünyayı zapteylesem götürsem Bütün dünya senin olsa ne fayda
Şeyh Ebu’l-Abbas el-Mürsî..
Vallahi ben İzzet ve şerefi, ancak insanlardan himmet ve yardım beklememekte gördüm!
Sayfa 92·Kitabı okudu