📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
hiçbir şeyden emin değilim. emin olmanın gerektiğine de inanmıyorum. dünya üzerinde yaşayan herhangi bir canlıdan zerre kadar farkı olmayan insanoğlunun bu gereksiz çabasını da anlamıyorum. her şeyi biliyorum ama kendimi tanıyamıyorum.
o kadar istedim ki gerçek bir duyguyu içimde hissetmeyi! eğer pişmanlık hissedersem devamı da gelir, diyordum kendi kendime. sevmeyi bile öğrenebilirim yeniden, diyordum. yeniden bir insan olabilirdim. ama şimdi anlıyorum ki benim için artık çok geç. ne bir pişmanlık duyuyorum, ne de gözpınarlarım ıslanıyor. hiçbir şey hissetmiyorum.