Hivdaaa

Hivdaaa
@hivdaa__
2×2=1 Jin jiyane , jiyanê nekuje! Tanrının bileklerinden tuttum #122479309 #132917169 n
Hogir ê min ezîz ê dayîka xwe
Dilgeş Sevmelerin uzaktı Hogir Biraz kırgın Biraz yorgun Biraz da acı Boylu boyunca vurulup düşünce koca bedenin Umutlarımın yaralarına bastım sardım sarıldım kavgana Gelip kapına durdum hor görme dört duvar arasında sıkışan bedenimi Yaralı ve vurulmuş sevgin Eğilip öpünce bir kadının ayak topuklarından Dicle Fırat'a gülümserdi Gecenin sessizliğinden ve karanlığından kaçıp usulca sokulursam eğer mezar taşına fısıldarsa kulağına özgürlük şarkıları tüm ezilenleri Saracağım göğsüme Belki ayıplandın Belki suçlu damgası yedin Belki günah işledin Çekinme yoldaşın el vermez sırrını Yatay kalemi parmaklarının arasına alıp dikleştirirse Bawer Şiirin öznesinde arayacam seni....
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Oysa Tanrı çok farklı bir yol izlemiş, keyfi bir kural koymuş, sonra insanoğlunu bu kuralı çiğnemeye ikna edecek bir yol bulmuştu, sırf ceza kavramını icat edebilmek için. Adem ile Havva’nın kusursuz bir yaşamdan sıkılacaklarını çok iyi biliyordu, er geç onun sabrını denemeye kalkacaklardı. Resmen tuzak kurmuştu, belki kendisi de, yani Her Şeye Kadir Tanrı, her şeyin kusursuzca sürüp gitmesinden sıkılmıştı. Eğer Havva yasak meyveyi tatmasaydı, son birkaç milyar yıl boyunca ilginç hiçbir olay meydana gelmeyecekti.
Beklemiştik Gelsin iyi huylu tanrılar da, kurtarsınlar diye bizi Oysa ne bir hayal, ne bir fısıltı, ne bir ayak sesi Ne de bir gören, bir soran var yitikliğimizi Döküldüktü denizin kıyısına çaresiz.
Yol güzelse yürüyorum. Müzik güzelse dinliyor kitap güzelse okuyorum. Muhabbet sararsa konusuyor, ortam güzelse oturuyorum. Ne aşka ne de hayata küsüm. Minimalist yanıma sarılıp kimseye çarpmadan kimseleri ezip geçmeden köşeyi dönmeyi seviyorum.🌸
Meğer susmak ; İnsanın içiyle konuşmasıymış, Geç farkettim...