Mutlu olmak gerçekçi bir ruh hali değil. Ama uyuşuk olmak dünyanın en kötü hali üzgün olmayı tercih etmek gerekiyor bazen hiçbir şey hissetmemektense. Çünkü hayatınızı, kendinizi bütün duygulara kapatarak yaşarsanız sonunda bir hayat yaşamamış oluyorsunuz aslında. Yani bir figürandan başka bir şey olmuyorsun..
Üzül yani kendini üzülmekten kaçındırma. Bizden umutluyum ama yani şu birbirimize baksak, bir birbirimize baksak daha iyi olacakmış gibi geliyor. Bir hissetme zinciri başlatalım hissetmek artık moda olsun gülelim ağlayalım bağıralım..
“Yaşamak için ne çok neden var!
Cehaletimizi kırabiliriz, becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekamızı kullanarak kendimizi bulabilir, kendimiz olabiliriz. En önemlisi, özgür olabiliriz!”