Canım, birtanem, çiçeğim, aşkım
‘Keşke’ diyemeyeceğim kadar uzağım artık
Başını göğsüme koyduğunda nefesim dolaşsın isterdim yüzünde
o kadar ısıtmak isterdim ki nefesimle sırtını
Keşke yüreğine en güzel aşk şarkılarını fısıldayabilseydim
Yapamadım aşkım
kelimelerden utandım
ellerim ellerini sevdi çiçeğim
dudaklarım koynunu
gözlerim yüreğini
o güzel, içinde güneş saklı yüreğini
Zannettim ki bakarsam korkmadan bulutlara korkar kaçarlar
elimden bir şey gelmiyor.
Artık çok geç
Yalvarırım kızma bana
hain bir bulut gözlerimi esir aldı aşkım
Kapatamadım
olmadı aşkım
Onlar kaçacağına ben bulut oldum
güneş dolu yüreğine yağmurlar yağdırdım
affet beni
Çevremi saran bulutları dağıtmaya yetmedi rüzgarım
Sesini duyar gibiyim aşkım
İnan en çıplak halimle içime alacağım lanetini
affet diyeceğim
Nefesim nefesine nefes katsın istedim
ama olmadı
O küçücük nefesi içine üfleyemedim
O kadar isterdim ki o minnacık nefes göğüslerinden sevgini emsin
ama
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir kitabın mutlak tek gerçek olduğuna inanmış bir insan istesede başka bir dine yada felsefik düşünceye saygı duymaz.
İnancın doğasına aykırı.
Sanırım tüm inançlar için geçerlidir bu.
Müslüman eğer KÂFİR tarafında öldürüldüğü zaman direk cennette giriyor islama göre, neden o zaman müslümanlar üzülüyor sevinmeleri gerekmez mi esasında ?
Efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki , Türkiye Cumhuriyeti şeyhler , dervişler, müritler ve meczuplar ülkesi olamaz. En doğru ve gerçek tarikat , uygarlık tarikatıdır.