Epiphany
Aslında hayal etmediğim bir mesleği yapıyorum diş hekimiyim.Şiir okumayı çok severim roman ve hikayeler ikinci sırada soyut şeyler daha çok bana göre. Sonuçta hayal etmek insanoğlunun en tanrı tarafıdır.
Harika bir kitap. Felsefi akımları gayet iyi özetleyerek hayatın içinden kavramlarla özdeşleştirmiş . Aslında çoğu filozofun da hayatın sırrını iki bin yıl önce çözmüş olmasında garip ve şaşırtıcı
Aslında uyuşuk bir adamı anlatıyor gibi görünse de bence harika bir alt metni var. Herşeyi kafasında yaşayıp bitiren birine dışarıda vakit geçirmek ve bir şeyler yapmak için yerinden kalkmak hiç cezbedici değil. İnsan sadece bir şeyleri keşfederken rahatını bozmalı.