Şermin Yaşar’ın sevdiğim kitabı oldu. Bir parça anlatmak istiyorum ama önden bilgi sızdırmak gibi olur, okuyun sevgili okur. Hayatın içinden bir parça herkes kendini bulacaktır . Ben çok beğendiğimi belirtmek için bu alıntıyı yazmayı borç bildim . Arkama dönüp geleceği şekillendirmek için kılavuz olabilecek bir kitap. Çok yalın , sade ve hayat gibi akıp gidiyor .. Elinizden bırakamadığınız için tahmini bir günde okursunuz İyi okumalar