Ahmet Ümit'in kitaplarına karşı hep bir önyargım vardı. En son geçen yıl dedim ki hadi bir kitabını okuyayım sonra aşkımız eski bir roman kitabını ince olduğu için onu okudum. Hiç ama hiç beklediğime değmedi, okuduğum en kötü polisiye kitabı olabilirdi o derece beğenmedim. Dili o kadar basit, konusu o kadar zayıf ki incecik kitabı zor bitirebildim. Neyse bu kitap yüzünden daha da önyargım oluştu. 1 yıl sonra yine cesaret edip kırlangıç çığlığı okudum, bu sefer beklediğime değdi ama yine tam benim tarzım değildi, evet polisiye çok severim ama tıbbi, gerilim, polisiye konulu olanlar daha çok ilgimi çekiyor. Beğendim mi, beğendim. Ama diğer kitaplarını okur muyum emin değilim. Gayet iyiydi daha sürükleyici bir kitabı varsa belkiii okuyabilirim