heather

9/10
·304 syf.··
2025 7. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 13 Kasım 2025 15:28
çok güzel bir kitaptı. klasik Sabahattin Ali ve muhteşem betimlemeleri, harika karakter işleyişleri. Bizi hem nefret ettiren hem de hayranı yapan bibirinden degişik karakterleri. Ne diyebiliriz ki kalemine her zaman hayran kaldıgım bir yazar. Onun dısında kitap hakkında konusmak istediğim tek kişi Ömer. Ömer karakteri kitabın en basından beri hiç ısınamadıgım bir karakterdi ama sonlara dogru bu derece cirkinleşmesini bende beklemiyordum. okurken dua ettim resmen hicbir zaman ömer gibi manipülatör, cok bilmis ve asla hatasının farkında olmayan, kopuk biriyle karşılaşmayayım diye. kitapta aklı basında tek karakter Bedri idi. Onu gercekten sevdim. Macide'ye de cok yazık oldu. Neyse sonunda ömer cekti gitti o yeter.
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Can Yayınları · 2019209,2bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ahmet Ümit - Kırlangıç Çığlığı
9/10
·436 syf.··
2023 15. kitabı
Ahmet Ümit'in kitaplarına karşı hep bir önyargım vardı. En son geçen yıl dedim ki hadi bir kitabını okuyayım sonra aşkımız eski bir roman kitabını ince olduğu için onu okudum. Hiç ama hiç beklediğime değmedi, okuduğum en kötü polisiye kitabı olabilirdi o derece beğenmedim. Dili o kadar basit, konusu o kadar zayıf ki incecik kitabı zor bitirebildim. Neyse bu kitap yüzünden daha da önyargım oluştu. 1 yıl sonra yine cesaret edip kırlangıç çığlığı okudum, bu sefer beklediğime değdi ama yine tam benim tarzım değildi, evet polisiye çok severim ama tıbbi, gerilim, polisiye konulu olanlar daha çok ilgimi çekiyor. Beğendim mi, beğendim. Ama diğer kitaplarını okur muyum emin değilim. Gayet iyiydi daha sürükleyici bir kitabı varsa belkiii okuyabilirim
Kırlangıç ÇığlığıAhmet Ümit · Yapı Kredi Yayınları · 201939,9bin okunma
OHA!
10/10
·352 syf.··
2022 37. kitabı
Oha cidden oha! aşk kitabım kitap olmuş resmen ağlayacağım elimde büyüdü kerata :" offf bu kitap... ne desem cidden bilemiyorum okuyun! okuyun! okuyun! okuyun! gerek kurgu, gerek anlatımı, gerek dili çok güzeldi. kurgu çok farklı, anlatımı, dili çok akıcı. fantastik, aksiyon isterseniz tam da bu işte aradığınız kitap. iliklerinize kadar hissediyorsunuz. neyse okuyun ya okuyun şimdi gidip ağlayacağım biraz
Ötanazi OkuluMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20227,4bin okunma
Bayıldım!
10/10
·448 syf.··
2022 36. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2022 12:07
hala şoktayım o son ne öyle! mükemmeldi! o kadar akıcı ki bir sonraki sayfaya geçmek için heyecanlanıyorsunuz, aksiyon, heyecan, olay bitmiyor. 3. kitap için çok çok heyecanlıyım yerimde duramıyorum resmen kafam karışık, beni çok etkiledi. onun haricinde yazar kendini çok geliştirmiş. ilk kitabın anlatımı, dili basitti bu kitaba göre, burda cidden çok akıcı ve güzeldi. yazarın kurguları çok farklı ve zekice. umarım Watty de gereksiz kitapları yerine bu gibi güzel kitaplar daha çok ilgi görür. okuyun, kesinlikle değer
Yaralasar - 2Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 202111,4bin okunma
kitap olmuş ühüğ ühüğ
10/10
·608 syf.··
2022 27. kitabı
Aşk kitabım, hayatım, bebeğim biricigim kitap olmuş ಥ‿ಥ sümüklü böcek gibiiyim çok duygulandım, çok güzel offf arkadaşlar hiç tereddütte bulunmayın alın alın alin okuyun okuyun okuyun fantastik adı altında olup full aşk içeren kitaplardan asla değil kitabı okurken siz romantik sahnelere hasret kalacaksınız yani kesinlikle mükemmel bir kitap hem aşk hem fantastik çok dengeli, wattde ki en güzel fantastik kitaplardan ve artı olarak Yazım dili çok iyi Anlatımı çok akıcı Karakterlerin işlenişi çok güzel yani alın işte konuşturmayin NOT: OKURKEN BAŞROL ALAZ ŞAHZADE'YE AŞIK OLABİLME İHTİMALİ YÜKSEKTİR!!!!
İnceleme
Karanlığın Şehri - 1Şule Avlamaz · İndigo Kitap · 20221,924 okunma