"Sen de mi korkunç hikayeleri seviyorsun?"
+ "Evet!"
- "Neden?"
+ "Bilmem. Sen neden seviyorsun?"
- "Çünkü korktuğum zaman yaşadığımın farkına varıyorum."
Kitabı arkadaşlarımdan sürekli olarak duyuyordum. Gerek sosyal medya paylaşımları olsun gerekse okuyanların gün içinde bahsini açmasıyla ilgimi çekmişti. Herkese tavsiye ederim hoş bir kitap