Dilini sevdiğim yazarlardandır Lev Tolstoy. Diğer rus yazarlar gibi yormaz beni, sıkmaz. Aynı cümleyi 2-3 kez okumak zorunda kalmam. Bu kitabını da o güzel dili sayesinde çerezlik niyetine 2 saatlik bi zaman diliminde bitirdim. Çok hikayeli kitaplardan haz etmem çünkü ben hikaye karakterine bağlanan bir okuyucuyum. Çok hikayeli kitaplarda hangi karaktere bağlanacağımı şaşırıyorum :) Ama bu o sevmediğim kitaplar gibi değildi. Hikayelerde verilen mesajlar etkileyici ve akılda kalıcıydı. Dede Korkut hissi aldım bazı anlarda. Damakta kalan tadı güzeldi.
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024234,4bin okunma
Uzun zamandır kitaplığımda bekleyen, elime her alışımda okuma hevesimi kaybedip tekrar rafa kaldırdığım, bir gün elbet kavuşacağız dediğim kitaplardandı Fahrenheit. Sonunda kavuştuk kendisiyle.. Düşünce özgürlüğünün kısıtlandığı, kitapların yasaklandığı, yakıldığı, hatta bazen sahipleriyle birlikte ateşe verildiği ütopik bir dünya kurmuş yazar.- günümüz dünyasında pek ütopik değil gerçi- sinirden tırnak etlerimi kemirdiğim anlarım oldu. Başlarda biraz yoran sonrasında su gibi akan hikayelerden. Eğer sıkılırsanız devam edin, inanın devam ettiğinize değecek. Değmezse de değmesin boşverip okuyun, okumaktan zarar gelmez değil mi? :)