Narsisizm insanın kendini çok sevmesi değil, hiç sevmemesidir. Kendini hiç tanımaması, kendine yabancılaşmasıdır. Sevilecek nesne arayan ve sevgisine layık nesneyi bulamadığı inancında olan insan, en çok kendini sevemiyordur, en çok kendiyle mutsuzdur.
(a)