“Ey benim gülen yüzüm, sevgilim, Senin güzelliğin dünyaya dedikodudur. Bu ne güzellik, bu ne yüz, bu ne güldür? Acaba saçın amberi görüp misk kokulu mu olmuş? Bu ne saç, bu ne kâkül, bu ne zülüftür? Aklım saçının kokusuyla doludur, Bu ne güzel koku, bu ne ıtır, bu ne hoştur. Gözyaşı dalgalarım taşıp başımdan aştı, Bu ne deniz, bu ne ırmak, bu ne nehirdir. Muhibbî ansızın divane oldu, Bu ne aşk, bu ne dert, bu ne huydur.”
BANA GÖRE BEN
Kendime prensip edindim hiç yapmıyorum ben bunları; Elin işine karışmıyorum, gerekmedikçe konuşmuyorum,  Mesul olduğum görevleri yapıyorum, asla kaytarmıyorum Allahım, sonsuz şükürler sana, verdin bunca nimetleri Laf getirip götürmeyi ve dedikoduyu doğru bulmuyorum Kartal gibi sen, zirvelerde ol, hep geniş olsun bakış açın. Arkandan konuşurlar olsun, aldırma sen, hep farklısın: Ruhun hisseder olan biteni farkındasın, ezber bozansın. Tac olsun sana ehli vicdan senin çektiğin sıkıntıların. Alnın açık olsun, gönlün rahat, vardır seni seven dostların Latiftir,ne kadar da hoştur. bir dostun demesi bana, "Nasılsın?" KK
Reklam
Allah'u Ekber Allah birdir Yücedir En büyük O 'dur O her zaman en iyi bilenlerin Bilmesini sağlayandır Egosu en büyüktür Dolayısıyla yap lan... Demek insana hoştur O ..Sana sormadan yaptırır Hak edene Kendine taprırır
'Şair şöyle diyor: Talip olmak hoştur amma, dengin bulmak başkadır başka. İnsan bu dünyada nice şeye talip olur; fakat gönlünü mesrur eden şeylerin her zaman nasip olmadığını görür. Olmayana çoğu zaman kayıp gözüyle bakarız. Oysa her mahrumiyet, eksiklik değildir. Zira talep ettiğimiz her şeyin bize ait olduğunu sanmak, insanın en ince yanılgılarından biridir.'
Cumanın Rahmeti Bereketi Üzerimize Olsun.
“Meftaya bugün öldü deyip ağlamak boştur. Kurtuldu demek öldü demekten daha hoştur” Sadettin Ökten
*cumamubarak
"Allah diledi mi, sebepleri başka sebeplerle Değiştirir. Allah'ın hakkımızda Yazdığı, bizim istediğimizden daha hoştur…" |İmâm Şa’râvî (rah.a.)
Reklam
Reklam