“Günler ne de çabuk geçiyor, Leyla…Tıpkı güzel bir şarkının hiç bitmesini istemediğimiz mısrası gibi…Söylemek için can attığımız, bitmesin diye susmaya çalıştığımız…Her şey oluruna varıyor be Leyla…Sen hadi yine şarkını söyle…”
@hsretseda
“Ruhum her daim kitaplarda…Sanki onu kitap sayfalarında unutmuşum…Ne zaman sesine kulak vermek istesem ya da bana seslenmek istese…Kitap sayfalarına koşuyorum sonra sayfaları çeviriyorum ve bana seslenmesini bekliyorum…”
@hsretseda