Güneşli günler, sıcak geceler parlayıp söndüler, bülbüller öttü, kuru otlar güzel kokular yaydı. Hatırlaması tatlı ve hoş olan bu güzel günler herkeste olduğu gibi bende de çarçabuk, hiçbir iz bırakmadan geçtiler, değerleri bilinmeden sis gibi silinip gittiler... Hani nerede o günler?