şevval

şevval
@httpsewal
“bütün dünya bir sahnedir.” -shakespeare
Sadece merhamet yüzünden yanımda kalmana dayanamam. Bu yüzüne söyleyebileceğim bir şey olmadığından mektupta yazdım.
Reklam
Her şey geçip gidiyor. Bu zamana kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andıran sözde “insan” dünyasında tek gerçek şey bu.
Tek istediğim “geçmişin yerleşik kuralları”ndan kaçınmaktı.
Kaçıp gitmek istediğiniz yerin kaçtığınız yerle aynı olduğunu görmek tam bir aydınlanmaydı. Hapishanenin bir yer değil, bakış açınız olduğunu anlamak.