"İnto the wild"
Kendi 'adı' ile hür ve özgür bir yaşam için modern hayatın illüstrasyon gösterisinden kaçan ve kalbine yolculuk eden bir adamın hikâyesi. Gerçeği ararken ufukta olandan başkasını istemeyen aynı zamanda hayalleri ufku aşan insanlar mutlaka izlemeliler [Alt yazılı izlemeniz dileğiyle :) ]
"Bağışlanmayı dileyen, doğasındaki kötü unsurları kabullenebilmeli ama beri taraftan, içinde yaptığı kötülükten pişman olabilecek ve bunu telafi etmek isteyecek iyi bir öz de taşımalıdır. Verdiği hasarın sorumluluğunu kabullenmeyen kişinin, af dilemeye de hakkı yoktur."
~ Kemal Sayar ~