Hayat bir zamanlar ne kadar güzeldi…
Bir zamanlar zaman daha yavaş akardı sanki. Sabahlar daha aydınlık, akşamlar daha huzurluydu. İnsanlar birbirine daha içten gülümser, bir hâl hatır sormak bile insanın içini ısıtmaya yeterdi.
O günlerde sahip olduklarımızın kıymetini belki de tam olarak bilmiyorduk. Çünkü mutluluğun hep bizimle kalacağını sanıyorduk. Meğer en değerli şeyler, farkına varmadan yaşayıp geçtiğimiz anılarmış.
Şimdi bazen eski bir şarkı duyunca, eski bir fotoğrafa bakınca ya da tanıdık bir kokuyu hissedince içimiz burkuluyor. Çünkü anlıyoruz ki bazı günler geri gelmiyor. Geriye sadece anılar ve içimizde ince bir özlem kalıyor.