bu hakikati başka hiçbir ölümsüze itiraf etmemiş olmama rağmen, aslında biz tanrıların da insanlar kadar tutarsız, aptal, zayıf, korkak, bencil, ahlaksız, zevk düşkünü olduğumuzun farkındaydım. evet, aynı zamanda onlar kadar zeki, cesur, güçlü, tutarlı, erdemli ve fedakardık. sanki bizler, insanların ölümsüz haliydik.
güneş büyüklüğünde bulutlar gezinirdi ki onlar sarı, mavi, kırmızı ve yeşildiler; dünyalar birbirine girerdi ki güzel yüzlü tanrılar doğardı bu çarpışmalardan; yıldız büyüklüğünde patlamalar olurdu ki öfke dolu bir haykırış asılı kalırdı karanlığın kalbinde.