meryem

meryem
@hypatiaci
Okuduklarımı unutmamak ve anlamlı bir şeyler görmek isteği. Hepsi bu.
Kitaplarımı ilk gördüğü gün; "Bunların hepsini okudun mu?" diye sordu. "Fıttırır insan bun­larla..."
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sebepsiz mutluluktur, asıl mutluluk."
Edebiyat
+1
Ben, insandan insana, insandan bitkilere ve objelere geçen elektromanyetik bir akışın varlığına inananlardanım.
Edebiyat
8/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2021 20. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 14 Mart 2021 22:19
Kısacık 7 hikayeden oluşmasına rağmen tüm hikayelere kendimi kaptırdım. Hepsi birbirinden güzeldi. Öyküler yazıldığı dönemi anlatıyor, o dönemlerin sokaklarına gezintilere çıktım. Ökkeş Amcanın hikayesini çok sevdim. Alamanya'da gurbetçi olan Ökkeş Amcanın şiveli diliyle yazılmış tek yönlü mektubu beni çok eğlendirdi. Nitekim bu hikayeyle Gurbetçilerin yabancı bir ülkede ve kültürde yaşadıkları sorunlarını anlatmış ve Almanya da çok ses getirmiş. Ben şivesine ayrı bir sevgi duydum. Ayrı bir hikayede ise 70 küsür yaşında ki işkolik emekli albay Nizamettin Bolayır'ı da çok sevdim. Tüm karakterleri kısa olmasına rağmen içselleştirdim. Kısacası çok sevdim. Bunu unutmamak için arada gelip buradan okurum artık.
Edebiyat
Yalıda SabahHaldun Taner · Bilgi Yayınevi · 2013552 okunma

meryem

, bir kitap okudu
8/10
·136 syf.··
Beğendi
·
8 saatte okudu
·
2021 20. kitabı
Haldun Taner
8.4/10 · 552 okunma