Bir günde bitirilecek çerez bir kitap olmasına rağmen bağlanmakta çok zorlandım. Tarih kitabı en son lisede okumuşumdur muhtemelen fakat eskisi kadar sevmediğimi farkettim. Olaylar gerçeklerle içiçe. Bazı kısımları çok etkileyici ve güzel olmasına rağmen kişi sayısı ve olaylar biraz karmaşık geldi. Olayı anlamak için bazen önceki sayfalara geri döndüm. Yine de olayın gerçeklerden oluşması güzeldi . Sevmedim diyemem ama sıkıldım . Üzgünüm olsun
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Salt bilgi,insanlık tarihi sonuçta, sindire sindire olumak lazım. O yüzden tek seferde bitirmenin zor olacağını düşünüyorum. Ağırdan alıp okumak biraz daha faydalı olacaktır. Yarısını okudum ve şuana kadar sevdim. Dili zaman zaman ağırlaşsa da olabilecek en iyi anlatımlardan.