a

"ecnebi mütehassısa (uzman) o kadar alışılmış ki..." "sırf bunun için dahi yapmamak lazım. n'oluyoruz sanki? her şeyi onlardan mı öğreneceğiz? memleket evladını hiç mühim bir işte görmeyecek miyiz?"
Sayfa 236·Kitabı okudu
Alıntı
a
"yok efendim, kendi personelimizi kendimiz yetiştireceğiz. viyanalara kadar ecnebi mütehassıslarla mı gittik? o zamanlar herkes mütehassıstı. çünkü kendimize güveniyorduk."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

a

, bir kitap okudu
8/10
·464 syf.·
25 günde okudu
·
Okunma: 05 Ekim 2025 21:08
·
2025 14. kitabı
R. F. Kuang
8.6/10 · 2.090 okunma
a
güzeldi ama kendi açımdan yanlış zamanda okuduğumu düşünüyorum o yüzden bitirmek için okumuş gibi oldum biraz
"senden muhakkak mektup bekliyorum..." nahit.
Sayfa 165 - yapı kredi yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
a
ve o mektup hiç gelmedi.